2014-09-17

Cisza w eterze

FO: Sun Spots

Już dawno nie pisałam nic na blogu. Brak mi czasu! Naprawdę dużo się dzieje, a ja zbieram siły i przygotowuję dla Was niespodziankę. Poza tym musiałam przemyśleć parę spraw. Pracuję mocno nad tym by rozwijać swoją pasję i przekształcić ją w coś więcej. Część z Was zauważyła zapewne, że zmieniłam nicka na Ravelry. Na  bocznym pasku znajdziecie odnośnik do mojego otwartego profilu na Instagramie. Zachęcam do podglądania!
I haven’t write anything here for a long time. It’s happening a lot in my life now and I’m trying to gather strength and energy. I had to rethink couple of things and I’m preparing a surprise for you. I’m working to develope my passion and make it something more than that. Some of you may noticed that I’ve changed my Ravelry nick. You can find the link to my open Instagram profile on the sidebar.
Szczerze przyznam, że do napisana posta zachęciła mnie Pimposhka (klik), która wspomniała o mnie parę razy u siebie na blogu. Już dawno nie pokazywałam nowych wzorów dla dziewczynek! Przez wakacje powstało parę wartych pokazania malutkich udziergów.
I haven’t show you new patterns for girls lately! I did some knits in the summer and most of it are for my kids.
Cudowny wzór wykorzystujący motyw koronki, który znacie z popularnej chusty Dew Drops to Sun Spots autorstwa Eleny Nodel. W malutkiej wersji jest wprost rozczulający!
I’m beginning with Sun Spots by Elena Nodel. You may recognize the lace motif from it. In such a tiny knit it looks just adorable!

 
Do wykonania malutkiego sweterka wybrałam bawełnę z odzysku. Jest mięciutka, świetna do prania w pralce i doskonale znosi traktowanie żelazkiem, co widać szczególnie na zdjęciu poniżej. Wykonałam najmniejszy rozmiar, czyli dla 9 miesięcznego malucha, a prezentuje go moja 5 miesięczna wtedy latorośl.
I used a recycled cotton and knitted the smallest 9 month size- shown here on my 5 months baby. Cotton makes the little cardigan very easy to care. I washed it in a washing machine and ironed it what you can see below.
Co prawda ubranko powstało pełnią lata, ale myślę, że jeszcze znajdzie zastosowanie…Do kompletu dorobiłam opaskę na szydełku. To idealne zastosowanie dla małych ilości włóczki.
My girl’s Sun spots were made during the hot summer but I think it would be still in use as a cute layering piece. I crocheted a headband from the same cotton. It’s a perfect using for a little amount of yarn.
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!
Hugs!



20 comments :

  1. Cudny sweterek, opaseczka, ale najcudowniejsza jest modelka :))) Chyba zaraz wyszperam jakąś włóczkę i coś wydziergam mojej gwiazdce, bo tak mnie natchnęłaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, jak fajnie! Koniecznie się pochwal! Dziękuję za komplementy <3

      Delete
  2. Sama słodycz tchnie z twoich zdjęć. Malunia jest cudna! Sweterek i opaska fantastyczne!

    ReplyDelete
  3. Sweterek jest śliczny, a Maleńka wygląda w nim i w opasce wprost uroczo :)
    Trzymam kciuki za planowane przedsięwzięcie.
    Serdeczności :)

    ReplyDelete
  4. Jak słodko! Same ochy i achy ;) trzymam kciuki za nowe wyzwania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :-) I za ochy i za achy :-) Bardzo się cieszę, że się poznałyśmy!!! Żeby było jak najwięcej okazji do spotkań!!!

      Delete
  5. Śliczności :-) Wspaniały sweterek na cudownej modelce :-) Piękne zdjęcia... nie mogę się na nie napatrzeć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Kasiu! :-) Pozdrawiam Cię równie serdecznie!!!

      Delete
  6. I sweterek i mogelka czaderskie :) a sweterek jesienią przyda się do założenia na długi rękaw żeby po pleckach było ciepło a ręce były wolne do zabaw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak właśnie! :-) Niech się plecki grzeją :-)
      Dzięki Moniko!

      Delete
  7. Prześliczny sweterek! Szkoda, że nie mam do dyspozycji jakiejś malutkiej dziewczyneczki, miło by było takie cudeńko wydziergać :))).
    Życzę powodzenia w Twoich tajemniczych planach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Małgosiu, zawsze można coś wydziergać na zaś ;-) Kto wie kiedy w najbliższym otoczeniu pojawi się malutka dziewczynka? Włoczka się nie przeterminuje na szczęście!
      Dziękuje i pozdrawiam!

      Delete
  8. Super! Masz oko to ładnych projektów, poza tym masz coś takiego, że mnie one sie dopiero podobają na Twoich dzieciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Pimposhko! :-) Bardzo mi miło! Dlatego lubię często przeglądać galerię projektów, bo często niektóre wykonania wzorów przemawiają do mnie zdecydowanie bardziej niż oryginały. Serdeczności!

      Delete
  9. śliczny sweterek i modelka przeurocza! pozdrawiam i trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  10. Przyznam, że trafiłam tu przypadkiem i jestem zachwycona!!! Jaki słodziuchny ten sweterek! Oj, będę zaglądać do Ciebie częściej i już dodaję Twojego bloga do moich ulubionych:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki bardzo Dagmaro! Polecam się ;-) Bardzo mi miło, że będziesz zaglądać częściej!
      Pozdrawiam Cię ciepło i lecę pooglądać co tam pokazujesz u siebie :-)

      Delete