2013-05-16

Kredowy


C as Chalkstone

Skończyłam sweter. Ma piękny ażur, który otwiera sie po blokowaniu. Chalkstone, czyli kreda. Skoro kreda to nie mogłam się oprzeć i wybrałam biały kolor. To właśnie te rękawy pokazywałam ostatnio. I co, będzie prucie? No będzie. Nie lubię za szerokich mankietów, muszę je poprawić.  
I finished a sweater. It has a beautiful lace portion which blooms up after blocking. The pattern is Chalkstone  so I chose a white color to knit it. These are the sleeves I showed you before. Unfortunately I have to re-knit the them. I don’t like loose sleeve cuffs. 
Chalkstone to najnowszy wzór Isabell Kraemer, będzie opublikowany w najbliższym czasie. Wzór był ponownie testowany,  więc mogłyście już widzieć jego wykonania. Na pewno znacie wzory Isy takie jak Paulie albo Caramel. Są oszczędne,  casualowe i bardzo przyjemnie się je robi. Planuję już następny Chalkstone, bo ten wpadł w oko mojej Mamie...

Chalsktone is the newest pattern by Isabell Kraemer and it will be published in the next few days. You might see some chalkstone projects before because the pattern was re-tested. I bet you know Isa’s patterns like Paulie or Caramel. They’re simple and casual and very nice to knit. I’m planning to knit another Chalkstone because this one caught my Mother’s eye...
 
A pamiętacie ten pulowerek? Znów mam okazję testować dla Alicii i znów z Arroyo, hurra!
Do you remeber this pullover? I have a pleasure to test for Alicia again! And again with Arroyo, hooray!
 
Update 16/05/2013, 14:21 : Chalkstone już dostępny! Tutaj./ Chalkstone is live now! Here.

26 comments :

  1. Świetny "kredowy", widziałam go u Isabell,bardzo mi się podoba.Ślicznie w nim wyglądasz :-)
    Pulowerek juz podziwiałam,jest bossski :-)
    Pozdrawiam serdecznie,Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serdeczne dzięki, Maja! W dodatku ten ażur robi się fantastycznie, łatwy do zapamiętania :-)

      Delete
  2. Rewelacyjny sweterek :-) Idealnie dobrałaś kolor - bardzo Ci pasuje.
    Wzór jest świetny - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasiu, dzięki! Wydaje mi się, że w bieli wygląda dość lekko, choć może biel zbyt praktyczna nie jest ;-)

      Delete
  3. śliczny! już dawna wpadł mi w oko więc czekałam na publikację wzoru. Isabel jest świetną osobą, prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haniu, dzięki!
      Zgadzam się z Tobą w 100%.

      Delete
  4. Rewelacyjny model, pięknie w nim wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Śliczny sweterek :) Przy takiej figurze można takie nosic. Ja tylko patrzec mogę ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasiu, bardzo Ci dziękuję!
      ...a taki biały sweter ZAWSZE jest ryzykowny.

      Delete
  6. Bardzo ładny sweterek, świetny jest ten ażur.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Wiewiórko :-) Ażur bardzo mi się spodobał, do tego stopnia, że zdecydowałam się na sweter wkładany przez głowę choć preferuję kardigany.

      Delete
  7. Ten sweter jest obłędny. Boski ten ażur, w robocie nie było widać że tak się rozwinie - blokowanie to niesamowita rzecz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Madline!
      W robocie co prawda tego ażuru nie pokazałam, bo pokazałam inny wzór, ale faktycznie blokowanie dużo mu dało. Wszystkie narzuty się odpowiednio ułożyły, a sweterek uzyskał odpowiednie proporcje.

      Delete
    2. A to dlatego ażur na Tobie wydał mi się całkowicie inny :) hahaa ale ze mnie gapa - jakby powiedziała moja córcia :)

      Delete
  8. No to jestem ciekawa jak wyglądał przed blokowaniem ;))) bo teraz świetnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Był szerszy niż jest teraz. Duużo szerszy :-)))
      Dzięki!

      Delete
  9. Fantastyczny Kredowy :)) a może by tak przenieść ten ażur na szal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, dziękuję! A czemu by nie, wyglądał by pewnie pięknie...A jakby go jeszcze z jakiejś mniamuśnej alpaki wydziergać?

      Delete
  10. Ależ piękny!!! Nie da się opisać, jakie on robi wrażenie!!!

    ReplyDelete
  11. Fantastyczny! Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  12. Świetny!
    A powiedz jak się zachowuje Arroyo w użytkowaniu? Podobno strasznie się kulkuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edyto, dziękuję! Miło, że zaglądasz, zapraszam częściej :-)
      Kulkuje? Masz na myśli mechacenie? Arroyo to jedna z moich ulubionych włóczek. Pulower z niej mam już długo i nic złego się z nim nie dzieje. Tak samo z namiętnie używaną i równie często praną czapką mojej córeczki. Trzeba jednak przyznać, że faktycznie dbam o swoje wyroby. W większości piorę je ręcznie,używam tylko dobrych środków.
      Natomiast zraziłam się do Malabrigo Worsted- ta to się filcuje na maksa!

      Delete
  13. ale przyjemny ten sweterek, od razu widać!~b.ładny!

    ReplyDelete