2010-11-22

Eliksir

Potion
Nie młodości, choć dzisiaj mam urodziny...ale Wielosokowy! Mam dużo rzeczy do zrobienia i przydałaby mi się jakaś magiczna pomoc.
Today's my birthday but not potion of youth is what I need but...Polyjuice Potion! I've got many things to do and I'd like to get some magic help!

Na zdjęciu Quincy projektu Jareda Flooda. Wzór bardzo popularny i nic dziwnego. Nakrycie głowy zaskakujące w swojej konstrukcji.Mój egzemplarz powstał z przecudownej Malabrigo Worsted w kolorze Frot Gray. Czapka jet cieplutka, miękka a fason tak oryginalny, że noszę ją od paru dni. A to coś! Bo ja nie znoszę czapek!
Above Quincy designed by Jareda Flood. The pattern is very popular and it doesn't surprise me. The hat has amazing construction. I've knitted mine from wonderfully soft Malabrigo Worsted in Frost Gray colour. Cap is very warm, soft and is so originally shaped that I'm wearing almost every time I get outside. And that's something because I hate wearing cap.
 
Zużyłam ponad pół motka a to oznacza, że powstanie kolejna miękka czapka, ale dla odmiany inny wzór.
I've used more than a half of yarn and it means another very soft cap will be knitted. But in a different pattern next time.

A co do eliksiru...
And about an elixir...


W ramach świętowania wybrałam się na kolejny film z cyklu o Harrym Potterze. Ten film nie jest dla dzieci! To raczej thriller i mały widz może mieć potem koszmary.
I saw another Harry Potter movie today and it's not for kids! This is rather thriller and small viewers may have nightmares! 

Monotema - chodzi o taki parasol i jest on bardzo przydatny.
Dajda - nie mam dużego domu, manekin stoi sobie cichutko w kąciku. Ponadto nie znalazłam jeszcze dobrego stojaka.

4 comments :

  1. Pomyśl życzenie i zdmuchnij świeczkę na torcie :) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!

    ReplyDelete
  2. ładnie Ci tej czapie :)
    urodzinowy buziak! :*

    ReplyDelete
  3. Świetna czapka, wygląda jednocześnie i ciekawie, i elegancko, a to się czapkom rzadko zdarza.

    I wszystkiego najlepszego na urodziny! :)

    ReplyDelete
  4. Hey Paula, very nice hat! I didn't use to like hats and thought I looked ugly in them but that was because I never found a cool, soft one to buy. NowI have learned to knit my own :) and I can't stop making them! There is another one on the needles right now in Malabrigo :)

    ReplyDelete