2014-01-02

Noworocznie

FO: Gin and Tonic Hat

Nowy rok zaczęłam efektywnym i przyjemnym projektem- czapką. Próbka zrobiona jeszcze w końcu 2013 roku i mierzona w Sylwestra wyszła IDEALNA. Co może bardziej cieszyć, gdy zaczyna się właśnie nowa robótkę?
I started New year with very effective and pleasurable project- a hat. My swatch which was knitted last year and measured on New Year’s Eve was PERFECT. What could you make more happy when you’re starting a new knitting project? 

 
Uwielbiam oglądać fajerwerki, więc tym bardziej spodobał mi się efekt jaki daje ścieg stokrotkowy na ręcznie farbowanym Manos del Uruguay Silk Blend. Kojarzy mi się właśnie z rozświetlonym sztucznymi ogniami nocnym niebem. To farbowanie 7438. Motek Manosa wyciągnęłam z zapasów, a ile tam przeleżał? Nie wiem, parę lat?
I love watching fireworks so I adore the daisy stitch on this colorway of Manos del Uruguay Silk Blend. It reminds my New Year Eve’s sky just after the midnight. It’s 7438 color. I got the hank of Manos from my stash. How long it was lying there? I have no idea, maybe a couple of years?
Wybrany przeze mnie wzór cudownie podkreśla urodę wielokolorowych włóczek. To darmowy Gin & Tonic Hat autorstwa Julie Crawford znanej z bloga Knitted Bliss. Zmieniłam dosłownie jedną rzecz w stosunku do oryginału- wydziergałam o jedno powtórzenie więcej.
I choose the pattern which is designed especially for the handdyed yarns. It’s free Gin & Tonic Hat by Julie Crawford known from Knitted Bliss blog. I’ve made my hat 1”longer than pattern says and I’m really happy with the fit.
Nie pokazałam Wam jeszcze wszystkich zeszłorocznych dzianin. Mam nadzieję, że zdażę to niebawem nadrobić, bo czasu do pojawienia się dzidziusia coraz mniej. Sprawy organizacyjne, remontowe oraz świąteczne sprawiły, że na rzecz dziergania nieco zaniedbałam bloga.
I haven’t showed you all of my 2013 knits and I’ll try to in the next few posts. I’ve got less and less time till my baby come. 

Tymczasem życzę Wam wspaniałego i pięknego Nowego 2014 Roku!
Meanwhile I wish you wonderful and happy New 2014 Year!


14 comments :

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego wspaniałego, przede wszystkim bezproblemowego (jeśli można tak to określić) rozwiązania, no i zdrowia i radości dla wszystkich,
    czapa jest świetna :) tylko miłości do fajerwerków nie podzielam, ale to ze względu, że jeden z moich psów strasznie się boi tego huku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Chmurko!
      Na moim psie na szczęście fajerwerki nie robią większego wrażenia, ale faktycznie to częsty problem i trzeba bardzo uważać, by w Sylwestra nie puszczać zwierzaków luzem i dać im możliwość schowania się w bezpiecznym miejscu.

      Delete
  3. Witaj,czapka świetna,pięknie w niej wyglądasz :-)
    Tobie i Twoim Bliskim życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Pozdrawiam,Maja

    ReplyDelete
  4. Piękna włóczka i piękna czapka. Jestem zachwycona:)
    Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    ReplyDelete
  5. What a gorgeous hat! Happy New Year!

    ReplyDelete
  6. Wspaniała czapka :-) A wełna z której ją zrobiłaś cudowna! Zastanawiam się, jak mogłaś na to pozwolić, żeby tyle czasu marnowała na leżenie... ;-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    ozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  7. What a beautiful hat and yarn! Wishing you a very happy and healthy 2014!

    ReplyDelete
  8. Świetna czapka, włóczka do niej bardzo pasuje, a całość pasuje do Ciebie :)
    A ja się pochwalę - dostałam od Mężołaja maszynę do zwijania takich kłębków :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Twój Mężołaj wiedział co robi :-) To teraz tylko więcej motków, żebyś miała co przewijać!

      Delete
  9. The hat is lovely! Beautiful colors. Happy New Year to you and your family!

    ReplyDelete
  10. Dziękuje Wam wszystkim za życzenia! <3
    Thank you so much for all wishes! <3

    ReplyDelete
  11. Twoja włóczka mnie zauroczyła... :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    ReplyDelete
  12. Śliczna czapka - Twoje porównanie do fajerwerków jest bardzo trafne.

    ReplyDelete