2010-07-31

Wyniki losowania

Ogłaszam wyniki losowania! Musiałam czekać, aż wróci "sierotek", a wrócił późno...
Nagroda nr 1 trafi do wylosowanej ręką sierotka- Rene,
nagrodę nr 2 otrzymuje Ola,
nagroda nr 3 powędruje za pomocą poczty do Krasnalki!
Dziewczyny, bardzo proszę, prześlijcie mi swój adres pocztowy na maila. Jeśli dostanę wasze adresy do jutra wieczora, wyślę wam nagrody w poniedziałek. Potem wyjeżdżam na wakacje i niestety będę mogła zrobić to dopiero za 2 tygodnie.
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie!

4 comments :

  1. Fajnie było czekać na wyniki losowania;-)
    Gratuluję wylosowanym!

    ReplyDelete
  2. Ja czekałam z zapartym tchem, no ale szkoda że się nie udało:(
    Gratuluje!! :)

    ReplyDelete
  3. ale się cieszę :D moja pierwsza wygrana w candy!! :) no i Ola też została wylosowana, ale ona ma zawsze większe szczęście niż ja ;P

    ReplyDelete
  4. Hurrrrra!!!
    Pierwszy raz poszczęśiło mi się w losowaniu:)
    DZIĘKUJĘ!

    ReplyDelete